onsdag 22. oktober 2008

Pumpkin party og ellers!

Min familie e ein stor tilhenger av halloween og alt som hoerre te, saa denne soendagen hadde me et stort pumkin party, og d va faktisk ganske kjekt. eg lagte mitt foerste gresskar, som i forhold te alle de andre va veldig soet. :) ellers skjer det ikkje saa mye spesielt i Ludington. Denne helgen har gaatt te fotballkamp og sleepover, og naa e det paa igjen med ein ny uke av skole. for vinteren naa har eg meldt meg paa indoorsoccer, og kanskje ska eg og ei aen ta et hiphop dansekurs. men altsaa mine danseskills e ikkje akkorat paa topp saa ja faar se paa det..:) neste helg e det aller aller siste amerikanske fotball kamp for sesongen! De har ikkje spelt dette laget siden 1970 saa i dag paa den lokale radion snakte de om kampen og alt, dette e biig haha saa det blir kjekt:) ellers begynne eg aa glede meg te neste ferie, som e thanksgiving, som og e aalt for lenge te! thats it for now:)






Ingen kommentarer: