fredag 19. desember 2008

Thanksgiving + + +

Okey i dag har me vaar andre snoedag saa eg tenkte aa benytte sjansen te aa skrive litt igjen, e ikkje saa flink nei haha det har komt masse snoe her naa de to siste ukene, og eg maa sei eg elske snoedag! dra seg opp tidlig om morgenen og faa vite at du bare kan legge deg igjen aa sove:) Love it! men ja for et par uker siden va det thanksgiving og daa reiste eg, Jeff, Joe og Sam ned te Indiana. Michelle konne ikkje verme for hu sko te Australia i bryllup, lucky bastard! Foerst va me innom Indianapolis, som eg hadde gleda meg sykt te. endelig stor storby! Eg hadde haapt paa a faa gaat rundt i sentrum osv men nei me hadde et fast program. fust sko me innom et stort mall, som va sykt kjekt aa faa gjort litt skikkelig shopping igjen! og sa om kvelden va eg paa min fuste icehockey game, syge stemning og masse liv! i pause va det ein mann som fridde te dama si, med lys og ballonger og heile pakka, standard amerikansk! haha neste dag va d ein goyal tur te barnemuseumet som tok omtrent heile dagen for d va sa utrolig goyalt. joda.. og saa foer me sko videre te Evansville der me sko feire thanksgiving, tok me ein liten kjoere gjennom sentrum tur. Det va veldig kjekt men sko onske eg fekk sett litt mer av selve indianapolis! men ja i evansville kom heile familien, og den familien e virkelig interessant! alle e saa sykt forskjellige! det va kjempekjekt alle va sykt snille og morsomme osv fekk naagen crazy barndoms historier der de alle satt brisne og mimra haha jaffal bestemor hu va kjempegrei, gjor saann alt for absolutt alle, heile tiaa! dagen etter thanksgiving har de naage som hette black friday, Masse salg over alt, starte fire om morgenen! siden eg e i amerika konne eg ikkje misse det, saa fire om morgene satt me i bilen paa vei te mallet! d va heilt sykt kor mange folk saa va ute og kossen folk smaloep rundt i butikkene og ja sykt sykt. fekk meg et par smating meg selv:) saa kl 11 va me hjemme igjen, passe trott, meen d va verdt det! Ellers bestod resten av tiden litt sightseeing rundt i byen, light festival og MASSE god mat!<3

For to helger siden tok Veilederen min alle utveklsingstudentene med paa shoppingtur te grand rapids! det va veldig kjekt, sellom naage av de utveklsingsstudentene kan ver sykt merkeleige og irriterende te tider! men fekk gjort mine siste julegaver saa flott va det!

Na har og basketball sesongen begynt! aa d e saa kjekt! digge kampene! maks stemning, mange folk og ja! me har vonne alle kampene saa langt naage som gjoer d ekstra kjekt!

Ellers her borte i statene gaar det veldig bra! vett ikkje heilt ka mer eg ska skrive! Skolen e stortsett grei, kjenne d va deilig med endelig ferie men! ska bli rart aa feire jul vekke fra Stavanger men d ska nok gaa greit! ellers spele eg fortsatt indoor soccer, me vinne og me tape :) kondisjonen min e heilt paa baann, spesielt siden eg har vaert litt syk de siste tre ukene, sa ja kampene tar knekken paa emg der du loepe rundt konstant og alle rope get uuup, get baack! men d e et kjekt lag og ja veldig kjekt, har bare godt av det uansett haha! saa ja thats it for now!

2 kommentarer:

Torhild sa...

Hei Marit!
Ønsker deg en flott julefeiring i USA.Savner å se deg her hjemme. Er ganske så rolig i heimen for tiden!! Juleklem fra mor til Siri

Marit sa...

Tusen takk! god jul te deg og, og et godt nyttaar:) Klem