lørdag 6. september 2008

Foerste fotballtrening, og paa krykker!

Ja naa har eg vaert paa min fuste fotballtrening! Alle seie at jentene i usa sucke i fotball men disse e faktisk sykt gode! men naa e jo eg vant med kaafaa laget og daa saa.. haha jaffal treningen va veldig kjekt! det va ein god blanding mellom softmores, juniors og seniors! blei kjent med et par og alle virke veldig aapne og koselige. men det henge ein liten skjebne over dette lage for norske utvekslingstudenter, for i fjor va d ei som hett Martina fra Norge som spilte paa laget. Hu endte opp med aa brekke ankelen paa fuste kamp, og gjekk paa krykker i et par uker. Eg klarte saa klart heilt paa slutten av treningen naar me spilte, aa falle litt stygt i ein takling. trodde ikkje det va naage alvorlig, men naar eg gjekk aa la meg begynte det aa verke heilt sykt, og neste morning konne eg ikkje gaa paa foten og den hadde hovna skikkelig saa eg maatte bli hjemme. Me drog te legevakten og eg fekk to fine krykker som eg maatte gaa paa te mandag, for saa aa gaa tebake for ein ny sjekk. yess. Og serioest det va heilt jaevlig med tredje skoledag paa krykker, har aldri gaatt paa krykker saa eg sleit maks i begynnelsen med aa presse meg forbi alle elevene paa seks minutter te neste klasserom. Klarte aa komme for seint te den eine timen der eg maatte humpe bort te pulten foran heile klassen, passe flaut. alle bare O MAH GASHH! What happend!? men ja det gjekk greit, folk hjalp meg med aa holde opp doerene og tok tingene mine aasaann, men herregud saa folk glante naar eg humpa bortover i gangen altsaa. Jeffery bare; naa vett omtrent heile skolen kem du e haha. 
Nei off det fallet va typisk marit uflaks altsaa!

I gaar va eg paa min fuste fotball kamp! Foerst va me ein gjeng som gjekk paa pizzahut for aa spise, og saa drog me te kampen. det va konge, cheerledere og alt, og skolekorps som gjekk rundt banen og spilte. Gla me slapp den delen, dengang siri! Det va ganske saa morsomt naar eg sko faa meg sjoel opp paa tribunen, sleit kraftig. Og d e visst vanlig aa vandre rundt heilt tiaa og snakke med folk aasaann, saa det tok ikkje lange tiden foer eg maatte stresse med aa faa meg ned igjen! Folk lo ein smule av meg ja. :)

I dag va eg med naar fotball laget sko spille sin fuste kamp! de eeide, vant 9-1!  Litt av ein forandring haha! men ja haape virkelig eg kan begynne aa spille snart, det suge aa bare sitte aa se paa, og gud som eg hate de krykkene for eg har saa sykt ikkje roen! Men ja two days left saa haape eg at eg e kvitt de, og at kneet ikje har faatt naagen langvarige skader:)

3 kommentarer:

Hanne Løge sa...

disse du kåfå!?!? ;)
god bedring!

Maren, Isabel, Ingrid & Karine sa...

haha marit, bomba at du klarte å skada deg! eg ser det så sykt for meg. du jumpe bortover:P men god bedring vertfall:)<3

oda sa...

haha eg må nesten bare smile:) eg ser deg for meg altså<3 10hi du e så bra! off håpe kneet ditt blir bra in no time:) <3<3