tirsdag 2. september 2008

foerste skoledag overstaatt:)

Dagen begynte med at eg satt paa med Jeffery, nabogutten! Og d va eg glad for, for eg foelte meg heilt lost med alle folkene som tetta te gangen! Han fant klasserommet te meg der den fuste timen eg sko ha va, saa eg gjekk inn og satt meg ned. Det eg ikkje hadde faatt med meg va at siden d va fuste skoledag sko alle fust te sitt homeroom, og det eg satt i va saa absolutt ikkje det. Ein fyr kom bort og kommenterte at eg satt paa feil plass, og saa maatte han forklare systemet, off foelte meg passe dom haha. Men ja han forklarte heldigvis kor eg sko saa eg kom fortsatt presis. J ellers gjekk skolen sin gang, hadde sociology, geomtry, retail school store, global awarness og team sports. Sociology og global awarness virka som veldig kjekke fag. Matte klassen va eg stoekt med bare softmores, siden eg fekk ein ganske enkel matteklasse. Haha de va passe geeks alle sammen! Og off haape virkelige eg komme inn i de engelske ordene i matten, for eg sleit virkelig med bare startup oppgavene. Ellers teamsport klassen va d kjekkeste, blei kjent med ein del folk saa det va kjekt. Det e heilt sykt for nesten ingen ane ka haandball e, saa de va veldig fascinert naar eg igjen maatte forklare ka de gjekk ut paa! Men ja highschool virke veldig kjekt, men det e og veldig strengt! Hvis eg ska paa do maa eg be om aa ha et hallpass, saann at hvis ein aen laerer ser meg vett hu/han at eg e lovlig utenfor klasserommet, og i tilegg det e bare et, saa ein om gangen! Og me har lekser saann kveer dag, med leksesjekk woho. Ein liten forandring ja, forhold te chill hetland! Satse paa at de forbrede oss paa det verste og at det roe seg litt etterkvert. Haha J

Ingen kommentarer: